niedziela, 15 kwietnia 2012

„Pin-up Princess” Kasia Groniec


Na końcu chciałam powiedzieć, że dokonałam interpretacji nowej piosenki Katarzyny Groniec „Kosmonautka”.  Niech to będzie taka recenzja. Tekst podkreślony kursywą to jest to, co myśli bohaterka liryczna piosenki, ale ściemnia bardziej metaforycznie, bo jest delikatną kobietą. Ale interpretacje muszą być wprost. Piosenka bardzo fajna, a moje ulubione z tej płyty to „Podaj dalej”, „Stare babki”, „Już nie palę”, „Skleroza”, ciągle z Co słuchamy i śpiewamy. To chyba świadczy, że dobra płytka.

Już nie zostanę kosmonautką
Już zostałam impotentem

już na orbitę nie mam szans
już na orbitę nie mam szans

już nie zobaczę Ziemi stamtąd
już nie zobaczę jak mi stanął

zostaje mi przyziemny lans
zostaje mi twoje chrapanie

Ziemny lans kochanie
Borsucze chrapania koszmarze 

nie orbitowanie
nie orbitowanie

nie orbitowanie
nie orbitowanie

zostanie
zostanie

Już nie zostanę kosmonautką
Już zostałam impotentem

na Księżyc nie mam żadnych szans
na orbitowanie nie mam żadnych szans

i nie zostawię śladu tam, bo
w mojej rakiecie silnik zgasł
i nie będę nawet próbować
bo jak na ciebie patrzę to

Silnik zgasł kochanie
Nigdy już mi nie stanie kochanie

raczej tu zostanę
no raczej

raczej nie dam nura
na Uran
kwestia rozpatrzona
nigdy więcej

Już nie zostanę kosmonautką
Już zostałam impotentem

Już nie zostanę kosmonautką
Już zostałam impotentem

Już nie zostanę kosmonautką
Już zostałam impotentem

Już nie zostanę kosmonautką
Już zostałam impotentem

Didaskalia In, tekst Katarzyna Groniec

Ps Już mamy odpowiedź co to jest myśl postseksualna. Gnito

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz