wtorek, 15 maja 2012

BABUSZ BAHOSZ ELMUSZ

Na końcu chciałam powiedzieć, że za któregoś niedobrego koncertu... powstała Historia. Zdesperowana, zrozpaczona, chętna do ucieczki, siedziałam na tym koncercie grzecznie, gdyż obowiązek rodzinny przyspawał mnie do krzesła. W kontekście takiej to matni, wyciągnęłam na stół notes i długopis. Następnie, metodycznie wmanewrowałam Co do aktywności rysunkowego pochodzenia. 

Historia nasza nie ma fabuły, właściwie nie ma niczego, oprócz bohaterów. I trudno powiedzieć, co ich tak naprawdę łączy. 

Kadr I


Swobodny Opad, początek koncertu
  
Kadr II


Alinka, przyczyna pozostania na koncercie

Kadr III
Alinka dorysowała mu nóżki i tak powstał Kleszcz na kolanach     

Kadr IV


Paragraf, mój śliczny kotek. Znalazłam go malutkiego, zawszonego na podwórku i kiedy spojrzał na mnie tymi swoimi rozbieganymi ślepiami... 


 Kadr V


Ale koncert trwa i trwa

Kadr VI


Pedro i Izaura nad jeziorem, po prostu

Kadr VII


A z tego to jesteśmy z Co naprawdę dumne, żonkile

Kadr VIII


Superego, Ego, Id publiczności na koncercie

Kadr XI


To ja i Co w czasie tworzenia Historii

Kadr X


Pomnik Perkusisty

Kadr XI


A to Plażysta, można go zawsze dostrzec na światłach, których iluminacja na niego spływa i wtedy dłubie w nosie
Kadr XII


Wanna z której wystają ręce oraz Osa z tułowiem Konia, dodam, że to Osa Boleściwa


Kadr XIII


Wielo Ryb

 NAPISY KOŃCOWE 

mały bonus


 skanowanie: Co



Dodatkowe napisy na kadrach (np. BABUSZ, BAHOSZ, HUTA, itd.) to napisy w języku berberyjsko-arabskim. Moja znajoma Mona Lisa, na moją prośbę, ponazywała rysunki. I tak zrobiła się spolszczona Wieża Babel. Tajemnicą pozostanie czemu, na przykład RAŻEN zapisałam przez "Ż", zdradzę, że RAŻEN oznacza hm... turystę albo mężczyznę, już w sumie nie pamiętam.

IN & CO 




 

4 komentarze:

  1. dodam, że rysunki powstałe tu i nie teraz to swoiste łamańce kaligraficzno-pisakowe powstałe niezamierzenie kropka, kreska z ręki do ręki :)
    trud wielki i długi
    ps. In wymuszała kolorystykę znęcając się nad Co

    xxx
    [ovo]
    >[[ ]]<
    *
    [] []
    "" ""

    Co :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ps. a mi tu brakuje ze 2 bonusów

    jako rzecze
    Co

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tamte nie daję, bo mnie tak nie bawią jak powinny
      tako mówi
      In

      Usuń
  3. Ps. odczuwam pewną popularność swobodnego opadu :)

    jako rzecze
    Co

    OdpowiedzUsuń